۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

حالم از کلمه حفظ نظام به هم میخوره (هشدار به علما)


 به من حق بدید اینجوری بنویسم آخه هر غلطی دلشون میخواد میکنن و بعد میگن به خاطر حفظ نظام صداشو در نیارید. نتیجه اش این می شه که تو زندان این مملکت به اصطلاح اسلامی به دختر و پسر تجاوز می کنن.

چون میدونن به خاطر حفظ نظام کسی صداشو در نخواهد آورد و اعتقاد دارند به خاطر حفظ نظام هر غلطی مجازه. این حفظ نظام نهایت سفسطه است و تحلیل و استدلال در این مورد ره به جایی نمیبره. این سفسطه گرها میگن که مردم اگه بمیرند، شکنجه بشند یا در زندان بهشون تجاوز بشه اصلا مهم نیست، مهم اینه که اصل نظام به خطر نیفته.

یکی از این آقایون علمایی که امروز خفه شده اند که مبادا اصل نظام به خطر بیفته جواب بده ببینیم آیا نظام برای مردم است یا مردم برای نظام اند؟ آیا دین برای سعادت و خوشبختی مردم است یا مردم باید به بند کشیده شوند تا حکومت دینی پا بر جا بماند؟

نمی خواد جواب بدید، از سکوت مرگبار شما پاسختون مشخصه. از اینکه فریاد مظلومانه الله اکبر هر شب مردم روی پشت بامها را شنیدید و کوچکترین عکس العملی نشان نداید مشخصه شد که شما مردم را می خواستید به خاطر اینکه بساط حکومت به اصطلاح دینی خودتان را بر گرده اونها سوار کنید.

ولی دیگه حناتون رنگی نداره. از این به بعد هر کدومتون که به هر نحوی دم از حفظ نظام بزنه به معنی حمایت از تجاوز در زندانها وضرب وشتم و کشتار مردم بی گناه در خیابانهاست. و همینجا بهتون هشدار میدم و اخطار می کنم اگر از این به بعد کلمه حفظ نظام رو دستاویز قرار بدید رسواتون خواهیم کرد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر