۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

یک پیشنهاد: روز جمعه ساعت 9 صبح بصورت گسترده برفراز پشت بامها الله اکبر بگوییم و سپس همه با هم به سمت مسیرهای اصلی راهپیمایی حرکت کنیم

اگه صبح جمعه از ساعت 9 تا 9:30 الله اکبر بگیم و سپس حدود ساعت 9:30 همه با هم به صورت گروهی از هر محله به سمت مسیر اصلی راهپیمایی حرکت کنیم قطعا جمعیت بسیار بیشتر و با روحیه بالاتری تجمع خواهند کرد و راهپیمایی تمام شهر را فرا خواهد گرفت. ما الان نزدیک 3 ماهه که شبها داریم الله اکبر می گیم و از این طریق یک شبکه قدرتمند اطلاع رسانی و روحیه دهی ایجاد کردیم. هر چند حکومت هیچ توجهی به این شعار دادن شبانه نکرده ولی ما خودمون می تونیم برای برنامه گسترده روز جمعه از شبکه وسیعی که ایجاد کردیم استفاده کنیم. اگه صبح جمعه الله اکبر بگیم خودش یه اطلاع رسانی عالی هست تا کسانی که هنوز در جریان نیستند مطلع شوند. کسانی هم هستند که ممکنه سر صبح انگیزه زیادی برای شرکت در راهپیمایی نداشته باشند اما با شنیدن صدای شعارها ممکنه انگیزشون بالا بره و با مردم همراه بشوند. در ضمن اینجوری همه وقت شناس میشن و با هم و سر موقع در راهپیمایی شرکت می کنند و ممکنه از همون ابتدای مسیر با هم باشیم و در نتیجه اون قسمت ابتدای مسیر از هر محله هم میتونه به یک راهپیمایی تبدیل بشه و در نهایت یک جمعیت بی شمار داشته باشیم. در محلاتی هم که به علت شرایط نا مناسب قرار گرفتن ساختمانها و یا دلایل دیگه الله اکبر نمی گن نیازی به الله اکبر گفتن نیست و فقط کافیه سر ساعت خودشون رو به مسیر راهپیمایی اصلی برسونند.

اگه موافقید و فکر می کنید که پیشنهاد مناسبی هست و می تونه تاثیر گذار باشه، همه با هم روی اینترنت و خارج از اینترنت تبلیغش کنیم. در ضمن فراموش نکنیم که اگه فقط عده ای از مردم از این برنامه اطلاع پیدا کنند و صبح جمعه شروع به شعار دادن بکنند، بقیه هم همراه میشن چرا که شبکه الله اکبر گفتن در محلات مختلف شکل گرفته است.